Poprzednie edycje
Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych. Jego międzynarodowym symbolem jest Złota Wstążka, która nawiązuje do najcenniejszego kruszcu i reprezentuje najwyższą wartość – zdrowie i życie dzieci.
Pierwsza edycja Kampanii Złotej Wstążki odbyła się we wrześniu 2020 roku.
Sukces poprzednich edycji w liczbach
Dwie poprzednie edycje kampanii osiągnęły ogromne zasięgi: 10 mln (prasa, radio, TV, PR, internet), 3 mln wejść unikalnych użytkowników na Facebooku i Instagramie, 260 tys. wejść unikalnych użytkowników na stronie www.zlotawstazka.pl, 281 tys. razy użyto hasztagu #rakreaton, a 270 tys. #zlotawstazka.
Podświetlone znane budynki
Przeprowadziliśmy akcję promocyjną w przestrzeni publicznej, polegająca na podświetleniu na żółto Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie oraz Stadionu Tarczyński Arena Wrocław.
Złota Wstążka w Polskich Liniach Lotniczych LOT
Dzięki współpracy z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT Kampania Złotej Wstążki zyskała wymiar międzynarodowy za sprawą stewardess, które przez całą kampanię nosiły przypinki złotej wstążki.
2 miliony kilometrów w RakReatonie
W dwóch edycjach RakReatonu 15 000 uczestników wykręciło łącznie 2 000 000 kilometrów,
co spowodowało, że nasi Partnerzy przeznaczyli 200 000 zł na rzecz dzieci z chorobą nowotworową.
Tysiące wypieków w ramach Babeczki Challenge
Setki pracowników naszych Partnerów piekło babeczki z symbolami Złotej Wstążki i dokonywało wpłat na rzec dzieci z chorobą nowotworową.
Każda kawa pomaga
Wspólnie z Grupą LOTTO zorganizowaliśmy akcję polegającą na tym, że każda kawa kupiona na stacjach LOTOS równała się 10 groszom przeznaczonym na pomoc dzieciom chorym na nowotwory.
Białaczka tematem przewodnim kampanii 2021
W 2021 roku w ramach 2. edycji Kampanii Złotej Wstążki skupiliśmy się na białaczce – objawach, leczeniu, profilaktyce oraz uświadamianiu, że z nowotworem krwi można wygrać.
Znani byli z nami
Poprzednie edycje Kampanii Złotej Wstążki wsparli m.in. Andrzej Bargiel – legenda himalaizmu i narciarstwa.